wtorek, 19 lipca 2022

Bez spiny, są drugie terminy

Dzień 15

Dlaczego zaczęłam tu pisać?

Po pierwsze, kocham pisać. I to prawdziwa miłość - taka na dobre i na złe (znajdę wreszcie, czy tego chcę czy nie, moje szczęście... 🎶). Zmuszanie się do pisania daje mi sporą dawkę frustracji, zapewne mogłabym ją zmniejszyć nie próbując wywoływać na sobie takiej presji i pisać bardziej for fun. Chyba to jest coś, czego chciałabym się najbardziej nauczyć - pisać dla siebie. I ironicznie, chcę się tego nauczyć publikując treści w Internecie.

Dlaczego wybrałam tego bloga?

Przede wszystkim, łączy mnie ze starą wersją Wici, która publikowała tu kiedyś obrazki - czasem autorskie, czasem trochę mniej (przeważnie, ukhm). Było to też łatwe - kiedyś w końcu stworzyłam tę stronę (dodawanie tych wszystkich gadżetów typu kursor z pjesem i kopiowanie kodów ze stron o blogach, mmm życie), więc teraz tylko piszę i klik, mogę to opublikować. No i w końcu, czuję się tu całkiem bezpiecznie pod kątem tego, że raczej zbyt dużo osób tu nie zajrzy. Nie trudno się domyślić, że marketingowo to fatalne miejsce, no chyba że w jakikolwiek sposób zaczęłabym je reklamować. Ale jednak chciałam. Myślę też o przeniesieniu się na Wattpada, gdzie robiłam krótką karierę.

Mam też wrażenie, że pisanie to po prostu część mnie - nie ma Wici, która nie pisze. Najzwyczajniej. Bardzo podobał mi się sposób wypowiedzenia zdania "Skating is like breathing" przez główną bohaterkę Spinning Out. Takie też mam poczucie w stosunku do pisania i tańca. Mogę przez jakiś czas przestać to robić, ale w pewnym czasie stanie się to dotkliwe. 

Na przykład, nie pisząc, mam ochotę zawalić najbliższe mi osoby głosówkami (pozdrawiam Was serdecznie) albo szukam sobie biednych ofiar do podzielenia się moimi rozkminami egzystencjalnymi, bo czuje się jakbym już nie miała miejsca na to, żeby trzymać to po prostu w sobie. Oczywiście niezmiennie uwielbiam takie konwersacje, ale wtedy czuję się jak typ z tego mema - me calling 112 to ask whether they're okay cause I don't want to be a burden.

W dużej części chciałam to też zrobić dla młodszej siebie. Też z ciekawości. Dla obserwacji aktualnej siebie. 

Iiii kusi mnie, żeby przenieść się na tego Wattpada.

Pewnie nastąpi to niedługo. Aczkolwiek konkretnego pomysłu nadal nie mam i nie zapowiada się na to. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥