poniedziałek, 26 grudnia 2022

Sí, si je ne comprends pas, lo siento mucho

Post 38, w którym przekazuję to, że w dniu 33 miałam ochotę nagle zmienić całą koncpecję na to, żeby pisać po angielsku, mimo że w sumie ustaliłam sobie, że nie mam żadnego schematu et yo puedo escribir como je voudrais parce que no hay ningún problema et je peux cambiar les langues jak tylko mi się żywnie podoba. 

PS zawsze tytuł dodaje jako ostatni, ale tutaj dodaję jeszcze po tym tytule post scriptum, w celu zwrócenia uwagi, że EJ PATRZCIE POZDRO DLA KUMATYCH I NAPISAŁAM SÍ I SI PO HISZPAŃSKU I FRANCUSKU, A ONE W TYCH DWÓCH JĘZYKACH Z INNĄ ORTOGRAFIĄ MAJĄ INNE ZNACZENIE. 
JEST ŚMIESZNIE. 
POLIGLOTYCZNIE. 
CIEKAWOSTKOWO. 
BEZUŻYTECZNIE.
A MOŻE KTOŚ NAWET NIE WIEDZIAŁ I UŻYJE. 
DOCEŃCIE. 

Day 33
Do I wanna covert to English?
I don't even freaking know. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥