niedziela, 6 sierpnia 2023

Co kocha przeciętne audytorium?

Post 50
Post 50 pasuje mi na post pod tytułem: O robieniu rzeczy, które kocham.

Bo w sumie w życiu robię większość rzeczy, które kocham. Nie wiem, w Polsce wypowiedzenie tego zdania wśród przeciętnego audytorium brzmi bardzo risky. Tak jakby w odpowiedzi ktoś miał zaraz zakwestionować, że w życiu to za mało złego mnie spotkało albo stwierdzić, że no odkleiłam się trochę (nic nowego), ewentualnie zacząć dociekać, że w sumie to co ja takiego robię i co w tym takiego fascynującego.

I czy faktycznie takie byłoby przeciętne audytorium? Nie wiem. Miejsca, które sprzyjają wygłaszaniu tego typu statements kojarzą mi się albo z grupami, które i tak są pełne optymistycznych pasjonatów, albo korpomową, która to ze szczerością to nie ma za wiele wspólnego, albo może i ma, nie wiem, w biurze korpo byłam dwa razy - po odbiór i oddanie sprzętu do pracy zdalnej.

Niemniej jednak, to ciekawy aspekt jak wyobrazimy sobie to audytorium. To trochę jak z uogólnieniami typu "każdy" - kim jest Twój każdy, skąd masz tę wiedzę? I jasne, są dane statystyczne, ale na ile są wiarygodne? I czy to dla Ciebie istotne na ile są wiarygodne, czy może jednak bardziej istotne jest to, jak faktycznie je sobie wyobrażasz i skąd to się mogło wziąć, jak może wpływać na Twoje życie i czy to przekonanie Ci służy czy nie? Okej, to było dużo pytań w jednym pytaniu.
Zrobiło się filozoficznie, psychologicznie, terapeutycznie czy niezręcznie?
Wasz wybór, które pytanie zostawicie bez odpowiedzi. 

Nauczyłam się odkładać telefon i chodzić spać po 22, ale dzisiaj stwierdziłam, że i tak nie zasnę, więc można krzyczeć bingo za kolejnego posta, w którym wspominam godzinę i że nie mam co robić po nocach tylko pisać na Blogerze Buldogerze. (oh my god, it adds to the cringe so smoothly). Nie trenuję crossfitu. Chodzę na siłownię. Pozdrawiam serdecznie (to mi podpowiedziała autokorekta. Myślę, że to sensowna reakcja na takie wieści).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥