poniedziałek, 24 października 2022

Takie średnie lato mamy tej jesieni

Dzień 32
Dlaczego zabieranie się za rzeczy ważne jest takie trudne? A może one wcale nie są takie ważne? Każdy może tu sobie wstawić cokolwiek i w sumie to nie ma to żadnego sensu, ale chyba dziwić nikogo to też nie dziwi.

Ciekawe jest to, że gdyby to miał być artykuł do jakiejś gazetki, no to bym próbowała wzbudzić w sobie jak najwięcej pokładów kreatywności. Sprawdzała tekst i zastanawiała się nad nim trochę/zdecydowanie za długo.

A publikując sobie tutaj, jedynym na co mogę się zarazić (okej, zobaczyłam tę literówkę i nawet nie mam zamiaru jej poprawiać xD) to ośmieszenie. Albo zmienienie przez kogoś zdania na mój temat. To ciekawa kwestia w ogóle, no bo to w sumie komuś ją [że wiedzę] może uaktualnić, but still to czyjaś interpretacja, na którą albo mogę nie mieć wpływu albo mogę próbować nią manipulować. W ogóle zjawisko people pleasing jako przykład manipulacji mnie fascynowało od momentu, kiedy tylko się o tym dowiedziałam.

No i posiadanie kontroli. 
Na co się ma wpływ, a na co nie?
Ma się w sumie tylko na zajęcie i zaopiekowanie sobą - to ciekawe, bo to trochę tak jakbyśmy jednocześnie byli i tym Simsem i mistrzem gry, który może zabrać nam barierkę w basenie.
Ale żadna z tych postaci nie ma wpływu na to, czy ten sąsiad, z którym utniemy pogawędkę, to będzie miał plusiki przy rozmowie czy też stwierdzi, że nah, że niefajen i w ogóle nie.

Całkiem ciepło tej jesieni, czy to wstęp do bram piekielnych?

Naprawdę brakuje mi promieni słonecznych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥