niedziela, 23 lipca 2023

To nie jest kreatywno-szybki post

Post 48

Czy chcę kontynuować poprzedni post albo się do niego odnieść?
Niekoniecznie, ale miałam dzisiaj moment nauki with peak excitement. Teraz mój mózg nie jest kreatywno-szybki w stylu flow na pisanie czegokolwiek, ale chciałam sobie wracać do regularności. I nie jest mi przykro, że ją utraciłam, co jest wspaniałe.
To naprawdę tylko tyle, mimo że liczba bardzo ładna.

O WŁAŚNIE TAK WYGLĄDA MOJE PISANIE LICENCJATU, KIEDY NIE MAM WENY 

Zobrazowanie bez słów??? Bardzo proszę
Nawet tego nie planowałam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥