wtorek, 11 lipca 2023

Jak powinno się wychowywać nastolatków?

Post 46

Czytanie moich własnych postów po dłuższym czasie to takie złoto totalne, to znaczy w sumie to nie zawsze, ale często tak, dzisiaj naprawdę mocno się zaśmiałam. 

I to też jest bardzo ciekawe, że jak sobie czytam to mnie to bawi bardzo i jestem tym człowiekiem z mema, który się śmieje z własnych żartów (teraz opisuję tego mema, ale prawdopodobnie i tak nie będziecie wiedzieć, o co mi chodzi, no trudno, wyobraźcie sobie takiego, w którym ma to sens, ćwiczenie takie typu kreatywne, polecam), ale publikować mogę z odrazą.

Ej nie wiem jak wyglądają myśli ludzi jak piszą, no i oczywiście to wszystko zależy, co piszą i kiedy piszą, i w jakim są stanie emocjonalmym (o stanie nietrzeźwości nie wspominając), no i w ogóle dużo rzeczy się na to składa, ale tak na przykład teraz moje pisanie określiłabym jako pisanie TYPU SZYBKIE. Że moje myśli są naprawdę szybkie, robię tak palcami po klawiaturze *TUtTuTututuTu* i widzę, że szybko się literki pojawiają i że już prawie nie nadążam za myślami, ale to nie jest tak, że jak tak cały czas mam, bo czasami to jest blank space I potrafię o niczym nie myśleć, a innym razem myślę za dużo, albo też w ogóle istotne jest to, czy próbuje się korygować czy nie, bo tak teraz to na przykład nie i widać, że moje zdania to już stworzyły sobie nowy Mur Chiński i sobie wokół niego tańczą i może i śpiewają przy okazji to *TUtTuTututuTu*. Nie wiem, nie wiem, gdybym tak licencjat pisała, to bym już go napisała, a tak to zastanawiam się co, gdzie jak przemieścić i czy w ogóle najpierw przemieszczać czy jednak pisać i potem przemieszczać czy to zaplanować czy pisać na żywioł i liczyć, że wymyślę coś później? I pewnie guru pisania i produktywności by się odezwali, jak mam pisać, ale ja już wiem, co mają do powiedzenia guru produktywności, ale wtedy budzi się moja wewnętrzna nastolatka rządna buntu i ona wcale nie chce być produktywna i oto rodzi się pytanie, na które nikt nie zna odpowiedzi, a mianowicie - jak wychowywać nastolatków???

Wcześniej jak pisałam ten monolog to też mi się pojawiła taka myśl, że jak tak szybko się pisze to że idealnie sobie można ćwiczyć TOROWANIE SEMANTYCZNE, i ktoś by mógł sprawdzić czy faktycznie jak piszę trybem *TUtTuTututuTu*, to wtedy pojawia się więcej słów związanych z konkretną kategorią, czy to może tylko wymysł naukowców, a może po prostu nie ma to tutaj zastosowania, no nie wiem, ale to naukowcy, którym klasycznie pewnie zajmie 5 lat dojście do wniosku, że to zachowanie tej nastolatki w Internetach może korelować sobie z tym, że jest smutna.
Filmik, do którego nawiązuje jest dostępny na YouTube, gdybym była influencerką, to napisałabym, że link w opisie, ale że nie jestem influencerką, to nie napiszę, może go kiedyś dodam, tak o, żeby było fajnie, ale też może i nie, nie wiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥