piątek, 21 lipca 2023

Śpijcie dobrze

Post 47

Minął ponad rok (!!!) odkąd zrobiłam sobie to wyzwanie i wow, to ciekawe obserwować, jak to się potoczyło.

No i miało to być 100 dni. 100 dni to lekko ponad 3 miesiące. I nie pisałam tego regularnie. Dzień zmienił się w post (to brzmi jak fragment Biblii xD), [a potem nastała jasność!] [okej, ogólnie to ja widziałam ostatnio dużo postów o neuroróżnorodności i chciałam tu też pisać o neurotypowości i ja się zastanawiam, o co tu chodzi?] To jest fascynujące, że tak zacznę sobie myśleć i mam jakąś strukturę, a potem sobie gubię tę strukturę i dochodzę do momentu when my mind just goes blank. Jest też późno i chcę spać, ale też chciałam coś opublikować.

O, no właśnie i chciałam sobie też napisać odnośnie chodzenia spać, że jestem ciekawa, jak długo uda mi się pociągnąć nową rutynę i wprowadzenie nawyku, żeby uczyć się hiszpańskiego od razu po przebudzeniu. I mean, [właśnie mi wleciała też rozmina odnośnie tego, że zawsze lubiłam kontent związany z nawykami, bo w inny sposób ukazuje rutynę. To nie jest stan umysłu, w którym byłabym w stanie pociągnąć ten wątek, ale zaufajcie mi, była to myśl, która mnie zainspirowała. Czy w ogóle wszyscy ludzie myślą w ten sposób? W sensie na pewno nie wszyscy, bo to kwantyfikator duży, myślenie dychotomiczne itd itp, ALE widziałam dzisiaj tego TikToka [nie TikToka, rolkę na Instagrama, ale tak brzmi more ~SpIcEy~] i ona jest w spektrum autyzmu i ma zdiagnozowane ADHD - that was the one with overexplaining yourself
Nie, okej, nie potrafię już myśleć, bo chcę spać, ale chcę kontynuować ten wątek jutro. 

Ale to co muszę zawrzeć w razie, gdybym go jednak nie kontynuowała (małe prawdopodobieństwo, but better safe than sorry), że weszłam w okres, kiedy 5 dni z rzędu wstawałam po tym budziku po 8 i robiłam te Dropsy i się tym dobudzalam i naprawdę nie mam już siły składać zdań [tu np wyobraziłam sobie to głosem posterunkowej Hops]
Okej, dużo postów już napisałam, które brzmiały, jakbym konkretnie się odkleiła, ale ten chyba wygrywa. Za zwycięstwo też uważam to, że mamy 0:22 a ja uznałam, że naprawdę nie jestem w stanie już nic pisać, bo jestem na tyle śpiąca, dobranoc, spijcie dobrze albo miło dzień spędzajcie, zależy o której to czytacie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥