czwartek, 16 marca 2023

Nie wiem.

Post 42

Ja wiem, że mało wiem, ale tak jak teraz nie wiem, to jeszcze nigdy nie wiedziałam. 

Ostatnio mózg mi produkuje dużo niewiadomych i ja nawet nie wiem co z tym zrobić.

Można stwierdzić, że lęki, można stwierdzić, że taki etap, można stwierdzić, że przeczekać, można, że działać. No i co? No nie wiem.

Jak się produkuje pytania, to się produkuje odpowiedzi. Jak się nie zna odpowiedzi, to się mnożą niewiadome. 

Czy ma to w ogóle znaczenie?
Co ma znaczenie?
Czemu chcemy nadać znaczenie?
Czemu chcemy nadać znaczenie i dlaczego chcemy je nadać? [czy ktoś oprócz mnie czuje tę grę słów? Że wiecie, czemu i dlaczego, i że niby synonimy, a tu wcale nie, no zabawa przednia, przysięgam. Ostatnio tak dobrze bawiłam się, czekając w kolejce do lekarza dwie godziny. To było dzisiaj. Często się dobrze bawię w życiu.] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥