czwartek, 16 marca 2023

Kiedy jest właściwy moment, żeby już wcisnąć delete

Post 43

Po raz kolejny poczułam, że trochę zrozumiałam poetów z niektórych wierszy, które przerabialiśmy na zajęciach polskiego. 

Jak to się dzieje, że można poczuć wyższy poziom zrozumienia dla czegoś, czego w sumie się nie pamięta? To znaczy pamiętam odczucia i czuję, że moje aktualne emocje jakoś rezonują z tamtymi odczuciami, ale tak generalnie to nie pamiętam ani treści tych wierszy, ani tych nazwisk, ale jakby ktoś mi pokazał ten wiersz, to bym wiedziała, że aaaa to to.

G. I Joe Fallacy, podświadomość i te sprawy, tu przynajmniej wiem, że nigdy się nie dowiem. Chociaż kto wie, może [teraz właśnie przyszła mi do głowy rozkminka czy jak osoba, która wierzy w skonkretyzowane życie po śmierci to używając określenia "nigdy" odnosi to do przyszłego życia? Dokończenie tego zdania było wręcz niezręcznie bolesne, ale naprawdę, przez sekundę w głowie brzmiało to całkiem sensownie. Kiedy w ogóle coś brzmi sensownie? Jakby, czy to odwołania się do przeszłych doświadczeń, nabytej wiedzy i zaklepanie tego jako zgody, że nie ma faktów, które by nam tu wskazywały, że nie?]
Okej, naprawdę nie chcę już tego usuwać, ale jeszcze bardziej nie powinnam kontynuować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hey! ♥
* Dziękuję za wszystkie komentarze ♥
* Chętnie zaobserwuję lub dam follow 4 follow, pytaj! ♥
* Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę ♥
* Daj linka, z pewnością wpadnę na Twojego bloga ♥